Annuleringsvoorwaarden

Annuleringsvoorwaarden zijn de voorwaarden waaronder een eigenaar geld teruggeeft aan een gast wanneer een gast zijn/haar reservering annuleert. De eigenaars kiezen uit 4 standaard annuleringsvoorwaarden, die door BednBlue worden toegepast om de bescherming van zowel de gast als de eigenaar te garanderen. Elke advertentie en elke reservering vermeldt duidelijk het annuleringsbeleid dat de eigenaar heeft gekozen. Gasten kunnen de mogelijke boetes bekijken door naar hun reisdetails te gaan om te zien welk beleid van toepassing is en om te annuleren door op "Annuleren" te klikken op de specifieke reservering.

  • Flexibel
  • Matig
  • Strikt
  • Super Streng

Flexibel: 100% van het bedrag van de jachtkosten wordt terugbetaald bij annulering tot 7 dagen voor de check-in en 50% bij annulering tot 1 dag voor de check-in.

  • 100% van het bedrag van de jachtkosten wordt terugbetaald als de annulering tot 7 dagen voor de lokale incheckdatum en -tijd van de aanbieding (of 2:00 PM als deze niet is gespecificeerd) wordt gedaan, servicekosten worden niet terugbetaald.
  • 50% van het bedrag van de jachtkosten wordt terugbetaald als de annulering wordt gedaan vanaf 6 dagen tot 1 dag voor de lokale check-in datum en tijd van de aanbieding (of 2:00 PM als deze niet is gespecificeerd), servicekosten worden niet terugbetaald.
  • Jacht- en servicekosten worden niet terugbetaald als de annulering minder dan 24 uur voor de lokale incheckdatum en -tijd van de aanbieding (of 2:00 PM als deze niet is gespecificeerd) wordt gedaan.
  • De afwijkende terminalkosten voor de jachthaven, indien betaald, worden terugbetaald indien de gast niet op de lijst komt.
  • Brandstof- en liggelden, indien betaald, worden terugbetaald indien de gast de listing niet bereikt.
  • De APA-vergoeding, indien betaald, zal worden terugbetaald indien de gast de Listing niet haalt.
  • De schoonmaakkosten, indien betaald, zullen worden terugbetaald als de gast niet op de lijst komt.
  • Bij een vervroegde check-out worden de jachtkosten, servicekosten en schoonmaakkosten niet gerestitueerd. De brandstof- en liggelden, indien betaald, worden terugbetaald voor de resterende dagen van de boeking. De APA vergoeding, als deze is betaald, wordt terugbetaald exclusief het bedrag dat reeds is uitgegeven tijdens de duur van de reis. Bovendien worden de havengelden, als ze betaald zijn, terugbetaald wanneer de gast(en) uitcheckt (uitchecken) in dezelfde jachthaven/haven als waar hij/zij is ingecheckt.
  • Indien de annulering tot 48 uur na de aanvaarding van de reservering door de eigenaar plaatsvindt en er een periode van ten minste 7 dagen ligt tussen de dag van de reservering en de dag van aankomst, zal het gehele bedrag van de reservering worden terugbetaald. In het geval dat de gast een nieuwe bevestigde reservering maakt na acceptatie van de specifieke reservering, worden de servicekosten niet gerestitueerd.
  • In geval van annulering vanwege slecht weer is het restitutiepercentage per dag dat voor de betreffende boeking is aangegeven van toepassing. De servicekosten worden niet gerestitueerd.
  • Elke klacht met betrekking tot de reservering moet door beide partijen binnen 24 uur na aankomst worden ingediend.
  • BednBlue kan, indien nodig, bemiddelen bij elke klacht en heeft altijd het laatste woord bij financiële geschillen.
  • Een reservering wordt pas als officieel geannuleerd beschouwd als de annulering via de BednBlue-website is gedaan. Om te annuleren, klikt u op Mijn reizen en vervolgens op annuleren op de reservering.
  • Annuleringsbeleid kan worden vervangen door verzachtende omstandigheden (in overeenstemming met de Servicevoorwaarden van BednBlue), het Restitutiebeleid en annuleringen door BednBlue wanneer om welke reden dan ook de Voorwaarden van de Dienst zijn geschonden.

Gematigd: 100% van het bedrag van de jachtkosten wordt terugbetaald bij annulering tot 31 dagen voor de check-in en 50% bij annulering tot 8 dagen voor de check-in.

  • 100% van het bedrag van de jachtkosten wordt terugbetaald als de annulering wordt gedaan tot 31 dagen voor de lokale incheckdatum en -tijd van de aanbieding (of 2:00 PM als deze niet is gespecificeerd), servicekosten worden niet terugbetaald
  • 50% van het bedrag van de jachtkosten wordt terugbetaald als de annulering wordt gedaan vanaf 30 dagen tot 8 dagen voor de lokale incheck datum en tijd van de aanbieding (of 2:00 PM als deze niet is gespecificeerd), servicekosten worden niet terugbetaald.
  • Jacht- en servicekosten worden niet terugbetaald als de annulering minder dan 7 dagen voor de lokale incheckdatum en -tijd van de aanbieding (of 2:00 PM als deze niet gespecificeerd is) plaatsvindt.
  • De afwijkende terminalkosten voor de jachthaven, indien betaald, worden terugbetaald indien de gast niet op de lijst komt.
  • Brandstof- en liggelden, indien betaald, worden terugbetaald indien de gast de listing niet bereikt.
  • De APA-vergoeding, indien betaald, zal worden terugbetaald indien de gast de Listing niet haalt.
  • De schoonmaakkosten, indien betaald, zullen worden terugbetaald als de gast niet op de lijst komt.
  • Bij een vervroegde check-out worden de jachtkosten, servicekosten en schoonmaakkosten niet gerestitueerd. De brandstof- en liggelden, indien betaald, worden terugbetaald voor de resterende dagen van de boeking. De APA vergoeding, als deze is betaald, wordt terugbetaald exclusief het bedrag dat reeds is uitgegeven tijdens de duur van de reis. Bovendien worden de havengelden, als ze betaald zijn, terugbetaald wanneer de gast(en) uitcheckt (uitchecken) in dezelfde jachthaven/haven als waar hij/zij is ingecheckt.
  • Indien de annulering tot 48 uur na de aanvaarding van de reservering door de eigenaar plaatsvindt en er een periode van ten minste 7 dagen ligt tussen de dag van de reservering en de dag van aankomst, zal het gehele bedrag van de reservering worden terugbetaald. In het geval dat de gast een nieuwe bevestigde reservering maakt na acceptatie van de specifieke reservering, worden de servicekosten niet gerestitueerd.
  • In geval van annulering vanwege slecht weer is het restitutiepercentage per dag dat voor de betreffende boeking is aangegeven van toepassing. De servicekosten worden niet gerestitueerd.
  • Elke klacht met betrekking tot de reservering moet door beide partijen binnen 24 uur na aankomst worden ingediend.
  • BednBlue kan, indien nodig, bemiddelen bij elke klacht en heeft altijd het laatste woord bij financiële geschillen.
  • Een reservering wordt pas als officieel geannuleerd beschouwd als de annulering via de BednBlue-website is gedaan. Om te annuleren, klikt u op Mijn reizen en vervolgens op annuleren op de reservering.
  • Annuleringsbeleid kan worden vervangen door verzachtende omstandigheden (in overeenstemming met de Servicevoorwaarden van BednBlue), het Restitutiebeleid en annuleringen door BednBlue wanneer om welke reden dan ook de Voorwaarden van de Dienst zijn geschonden.

Strikt: 60% van het bedrag van de jachtkosten wordt gerestitueerd bij annulering tot 31 dagen voor de check-in.

  • 60% van het bedrag van de jachtkosten wordt terugbetaald als de annulering tot 31 dagen voor de lokale check-in datum en tijd van de aanbieding (of 2:00 PM als deze niet is gespecificeerd) wordt gedaan, servicekosten worden niet terugbetaald.
  • Jacht- en servicekosten worden niet terugbetaald als de annulering minder dan 30 dagen voor de lokale incheckdatum en -tijd van de aanbieding (of 2:00 PM als deze niet gespecificeerd is) plaatsvindt.
  • De afwijkende terminalkosten voor de jachthaven, indien betaald, worden terugbetaald indien de gast niet op de lijst komt.
  • Brandstof- en liggelden, indien betaald, worden terugbetaald indien de gast de listing niet bereikt.
  • De schoonmaakkosten, indien betaald, zullen worden terugbetaald als de gast niet op de lijst komt.
  • De APA-vergoeding, indien betaald, zal worden terugbetaald indien de gast de Listing niet haalt.
  • Bij een vervroegde check-out worden de jachtkosten, servicekosten en schoonmaakkosten niet gerestitueerd. De brandstof- en liggelden, indien betaald, worden terugbetaald voor de resterende dagen van de boeking. De APA vergoeding, als deze is betaald, wordt terugbetaald exclusief het bedrag dat reeds is uitgegeven tijdens de duur van de reis. Bovendien worden de havengelden, als ze betaald zijn, terugbetaald wanneer de gast(en) uitcheckt (uitchecken) in dezelfde jachthaven/haven als waar hij/zij is ingecheckt.
  • Elke klacht met betrekking tot de reservering moet door beide partijen binnen 24 uur na aankomst worden ingediend.
  • Indien de annulering tot 48 uur na de aanvaarding van de reservering door de eigenaar plaatsvindt en er een periode van ten minste 7 dagen ligt tussen de dag van de reservering en de dag van aankomst, zal het gehele bedrag van de reservering worden terugbetaald. In het geval dat de gast een nieuwe bevestigde reservering maakt na acceptatie van de specifieke reservering, worden de servicekosten niet gerestitueerd.
  • In geval van annulering vanwege slecht weer is het restitutiepercentage per dag dat voor de betreffende boeking is aangegeven van toepassing. De servicekosten worden niet gerestitueerd.
  • BednBlue kan, indien nodig, bemiddelen bij elke klacht en heeft altijd het laatste woord bij financiële geschillen.
  • Een reservering wordt pas als officieel geannuleerd beschouwd als de annulering via de BednBlue-website is gedaan. Om te annuleren, klikt u op Mijn reizen en vervolgens op annuleren op de reservering.
  • Annuleringsbeleid kan worden vervangen door verzachtende omstandigheden (in overeenstemming met de Servicevoorwaarden van BednBlue), het Restitutiebeleid en annuleringen door BednBlue wanneer om welke reden dan ook de Voorwaarden van de Dienst zijn geschonden.

Super Streng: 50% van het bedrag van de jachtkosten wordt gerestitueerd bij annulering tot 60 dagen voor de check-in.

  • 50% van het bedrag van de jachtkosten wordt terugbetaald als de annulering tot 60 dagen voor de lokale check-in datum en tijd van de aanbieding (of 2:00 PM als deze niet is gespecificeerd) wordt gedaan, servicekosten worden niet terugbetaald.
  • Jacht- en servicekosten worden niet terugbetaald als de annulering minder dan 59 dagen voor de lokale incheckdatum en -tijd van de aanbieding (of 2:00 PM als deze niet gespecificeerd is) plaatsvindt.
  • De afwijkende terminalkosten voor de jachthaven, indien betaald, worden terugbetaald indien de gast niet op de lijst komt.
  • Brandstof- en liggelden, indien betaald, worden terugbetaald indien de gast de listing niet bereikt.
  • De schoonmaakkosten, indien betaald, zullen worden terugbetaald als de gast niet op de lijst komt.
  • De APA-vergoeding, indien betaald, zal worden terugbetaald indien de gast de Listing niet haalt.
  • Bij een vervroegde check-out worden de jachtkosten, servicekosten en schoonmaakkosten niet gerestitueerd. De brandstof- en liggelden, indien betaald, worden terugbetaald voor de resterende dagen van de boeking. De APA vergoeding, als deze is betaald, wordt terugbetaald exclusief het bedrag dat reeds is uitgegeven tijdens de duur van de reis. Bovendien worden de havengelden, als ze betaald zijn, terugbetaald wanneer de gast(en) uitcheckt (uitchecken) in dezelfde jachthaven/haven als waar hij/zij is ingecheckt.
  • Elke klacht met betrekking tot de reservering moet door beide partijen binnen 24 uur na aankomst worden ingediend.
  • Indien de annulering tot 48 uur na de aanvaarding van de reservering door de eigenaar plaatsvindt en er een periode van ten minste 7 dagen ligt tussen de dag van de reservering en de dag van aankomst, zal het gehele bedrag van de reservering worden terugbetaald. In het geval dat de gast een nieuwe bevestigde reservering maakt na acceptatie van de specifieke reservering, worden de servicekosten niet gerestitueerd.
  • In geval van annulering vanwege slecht weer is het restitutiepercentage per dag dat voor de betreffende boeking is aangegeven van toepassing. De servicekosten worden niet gerestitueerd.
  • BednBlue kan, indien nodig, bemiddelen bij elke klacht en heeft altijd het laatste woord bij financiële geschillen.
  • Een reservering wordt pas als officieel geannuleerd beschouwd als de annulering via de BednBlue-website is gedaan. Om te annuleren, klikt u op Mijn reizen en vervolgens op annuleren op de reservering.
  • Annuleringsbeleid kan worden vervangen door verzachtende omstandigheden (in overeenstemming met de Servicevoorwaarden van BednBlue), het Restitutiebeleid en annuleringen door BednBlue wanneer om welke reden dan ook de Voorwaarden van de Dienst zijn geschonden.